۱۴۰۵ تیر ۷, یکشنبه|ساعت ۰۵:۲۳ به وقت تهران
در صورت باز نشدن خبراینجا کلیک کنید: ۴۰ درصد تولید برق در تابستان برای سرمایش مصرف می‌شود
۴۰ درصد تولید برق در تابستان برای سرمایش مصرف می‌شود