۱۴۰۵ تیر ۲, سه‌شنبه|ساعت ۱۷:۲۱ به وقت تهران
در صورت باز نشدن خبراینجا کلیک کنید: ورمزیار: کنعانی بود از نیوزیلند گل نمی‌خوردیم/ خط حمله مصر خطرناک است
ورمزیار: کنعانی بود از نیوزیلند گل نمی‌خوردیم/ خط حمله مصر خطرناک است