۱۴۰۵ تیر ۲, سه‌شنبه|ساعت ۰۱:۳۳ به وقت تهران
در صورت باز نشدن خبراینجا کلیک کنید: ونس: مذاکرات با ایران در ۳۶ ساعت اخیر «بسیار سازنده» بوده است/ خیلی احساس خوبی داریم
ونس: مذاکرات با ایران در ۳۶ ساعت اخیر «بسیار سازنده» بوده است/ خیلی احساس خوبی داریم