۱۴۰۵ خرداد ۱۹, سه‌شنبه|ساعت ۰۵:۳۵ به وقت تهران
در صورت باز نشدن خبراینجا کلیک کنید: نتایج یک پژوهش: نوشیدن روزانه یک لیوان مشروبات الکلی می‌تواند خطر ابتلا به ۱۰ سرطان را افزایش دهد
نتایج یک پژوهش: نوشیدن روزانه یک لیوان مشروبات الکلی می‌تواند خطر ابتلا به ۱۰ سرطان را افزایش دهد